תביעות בגין תאונות תלמידים

שיתוף ב facebook

תביעות בגין תאונות תלמידים

מי מאתנו ההורים לא מפחד לשמוע כי הילד שלנו נפגע בגין תאונה בבית הספר ומחוצה לו. תאונות תלמידים בבית ספר ומחוצה לו הינם מקרה שכיח וזאת לאור המעורבויות הרבות של הילדים עם פעילויות מסוכנות ואתגריות ולצערנו בישראל מתרחשים מאות מקרים כאלה מידי שנה.

מיצוי זכויות בגין פוליסת תאונות תלמידים

הורים רבים אינם מודעים לכך, אבל הילדים שלנו וזאת במסגרת מערכת החינוך מבוטחים באופן אוטומטי בפוליסת תאונות תלמידים, המכסה באופן מוחלט (למעט מעורבויות בתאונות דרכים) נכות מלאה או חלקית בגין פציעה לאור תאונה שעבר הילד בבית הספר או מחוצה לו.

בפוליסת תאונות תלמידים, אין להוכיח רשלנות אלא רק נזק וזאת בהתאם לחוות דעת מטעם חברת הביטוח ומטעם משרד עו"ד וזאת לצורך הבטחת מיצוי הזכויות בגין הנכות שנגרמה לילד בעקבות התאונה.

מעבר לביטוח תאונות תלמידים, במידה והילד נפגע כתוצאה מרשלנות של בית הספר, ניתן אף לתבוע את בית הספר עצמו וזאת בנוסף לביטוח תאונות התלמידים אשר אין הפיצוי מתקזז כלל מתביעת בית הספר.

כשמדובר על תאונות בבית ספר, חשוב להדגיש כי בית הספר מבטח את התלמידים וזאת מעצם העובדה שמדובר בקטינים שנמצאים תחת השגחת בית הספר.

בניגוד לביטוח תאונות תלמידים שם אין להוכיח אשמה, בתביעות אל מול המוסד החינוכי, המוסד וחברות הביטוח עושות הכל להתנער מרשלנותם ואף להרחיק את ההורים מקבלת הפיצוי לו הם זכאים בעקבות התאונה.

תאונות תלמידים מתרחשות לרוב במתקנים לקויים אשר אינם מתוחזקים כראוי ע"י בית הספר ו/או הרשות המקומית, חוסר  תשומת לב של המורים למה שנעשה מסביב, אך גרוע לא פחות גם כתוצאה ממצב בו הילדים רבים ביניהם ועל כן נגרמת נכות מתאונה או מכל סיבה אחרת, בכל אחד מהמקרים, יכול בית הספר לטעון שהוא לא אחראי ולכן הוא לא צריך לשלם על הטיפול ועל הנזק שנגרם לילד.

נגרם לילדכם נזק בעקבות תאונה, אל תהססו ואל תתמהמהו וצרו קשר עוד היום לקבלת הפיצוי המקסימלי בעקבות התאונה.

אנו ננתח את המקרה, נפנה ראשית לביטוח תאונות התלמידים ולאחר מכן נבחן את קיום הרשלנות של המוסד החינוכי, למיצוי המלא של זכויותיכם.

משרד עו"ד אלעד ג'ובני ושות' מתמחה בתביעות של תאונות תלמידים וחרט על דגלו מצוינות חסרת פשרות אל מול חברות הביטוח תוך מלחמה עיקשת ועקבית להוצאת הפיצוי המלא לו הנכם זכאים.

אנו כאן עבורכם מהיום הראשון ועד קבלת הפיצוי המקסימלי לו הנכם זכאים.

עו"ד אלעד ג'ובני

דילוג לתוכן